Inchide

Intrebari frecvente: Intrebari si raspunsuri rapide

Cum iti putem fi de ajutor? Rasfoieste intrebarile frecvente sau da-ne de veste daca nu gasesti informatiile de care ai nevoie.



Serviciul de livrare

Cum functioneaza abonamentul?

STUDIUM este un serviciu de livrare de flori pe baza de abonament. Tu decizi dimensiunea buchetului si frecventa de livrare si noi ne ocupam de restul. Poti comanda flori frumoase cu livrare saptamânala, bilunara sau lunara pentru tine sau cadou pentru cineva drag. Selectam si alegem cele mai proaspete flori disponibile în sezon pentru a-ti oferi un buchet frumos si diferit la fiecare livrare.

Pot intrerupe temporar abonamentul cand sunt in vacanta? Cum trebuie sa procedez?

Sigur ca da. Ai control complet asupra abonamentului tau. Pentru a întrerupe temporar abonamentul, conecteaza-te la contul tau STUDIUM, acceseaza „Abonamentul meu” si fa clic pe Pauza. Nu uita sa reactivezi abonamentul când revii, ca sa te poti bucura din nou de flori minunate.

Cum pot reactiva abonamentul?

Nimic mai simplu. Pentru a reactiva temporar abonamentul, conecteaza-te la contul tau STUDIUM, acceseaza „Abonamentul meu” si fa clic pe Reactivare. Daca ai nevoie de ajutor, ne poti contacta oricând.

Cum pot comanda flori de la STUDIUM?

Este extrem de simplu sa aduci un plus de bucurie vietii tale cu buchetele STUDIUM! Tot ce trebuie sa faci este sa accesezi pagina de comanda. Vei parcurge pasii simpli necesari pentru activarea abonamentului la buchete extraordinare.

Am intampinat o problema in timpul comenzii. Cum ar trebui sa procedez?

Am testat procesul de comanda de câteva ori pentru a ne asigura ca am corectat toate erorile. În cazul în care, totusi, ne-a scapat ceva, nu îti face griji. Contacteaza-ne si cineva pasionat de flori îti va sari în ajutor. De asemenea, daca ne poti oferi detalii despre eroarea pe care ai întâmpinat-o, vom putea sa o eliminam si îsi suntem recunoscatori.

Comenzi si preferinte

Va pot spune care sunt preferintele mele pentru buchete?

Putem face o gramada de lucruri faine, dar personalizarea buchetelor nu se afla pe aceasta lista. Este o decizie pe care am luat-o din dorinta de a-ti oferi cele mai proaspete flori disponibile si de a face acest lucru în mod durabil. Pe paginile noastre de instagram si facebook poti gasi câteva dintre buchetele noastre pentru a-ti da seama de gusturile noastre si ce te poti astepta sa primesti.

Pot modifica dimensiunea buchetului? Cum trebuie sa procedez?

Sigur ca da! Conecteaza-te la contul tau, acceseaza „Abonamentul meu” si editeaza dimensiunea buchetului. Poti face buchetul mai mic sau mai mare, oricare dintre optiuni este disponibila.

Pot comanda un buchet suplimentar de la STUDIUM?

Bineînteles! Conecteaza-te la contul tau STUDIUM si acceseaza „Abonamentul meu”. Aici poti selecta dimensiunea buchetului si numarul de buchete din abonamentul tau flexibil. Te rugam sa iei în calcul ca avem nevoie de cel putin 4 zile lucratoare pentru a modifica detaliile livrarii tale!

Daca ai nevoie de un buchet suplimentar o singura data, nu uita sa modifici la loc abonamentul tau dupa livrare.

Plati

Exista costuri suplimentare cand comand de la voi, de exemplu taxa de livrare?

Preturile noastre includ toate costurile (TVA, livrare etc.) si sunt finale, ceea ce înseamna ca nu vei avea parte de surprize neplacute! Livram doar flori si stare de bine.

Cum platesc si cand se proceseaza plata?

Poti plati în siguranta cu un card de credit sau de debit. Plata se proceseaza imediat si direct prin metoda aleasa când plasezi prima comanda. Plata pentru livrarile ulterioare se proceseaza automat, cu 3 zile înainte de livrare.

Livrare

Pot mentiona o ora anume la care vreau sa primesc florile?

Poti alege un interval orar când personalizez abonamentul si ne vom stradui sa ne încadram în acesta.

Ce se intampla cu florile mele daca nu sunt acasa?

Nicio grija! Te vom anunta când livram florile. De asemenea, ne poti spune unde îti putem lasa florile în siguranta sau daca le poate prelua un vecin de treaba. Vom livra florile în apa, ca sa nu înseteze cât timp de asteapta.

Doresc livrarea florilor la o alta adresa, o singura data, este posibil?

Putem rezolva. Conecteaza-te la contul tau STUDIUM si acceseaza „Contul meu”. Editeaza informatiile privind „Adresa de facturare si de livrare” pentru a schimba adresa de livrare pentru urmatoarea livrare. Nu uita sa modifici la loc imediat dupa livrare! Te rugam sa ai în vedere ca poti modifica comanda pâna vineri la ora 23:59 pentru livrarile de luni si pâna luni la ora 23:59 pentru livrarile de miercuri.

Utilizarea unui card cadou pentru flori

Am primit un card cadou, cum trebuie sa procedez?

Ce bucurie! Este simplu. Acceseaza aceasta pagina pentru a utiliza cardul cadou. Introdu codul de pe cardul cadou si completeaza detaliile de livrare – adresa de livrare, data de livrare si intervalul orar preferate. Noi vom crea automat un cont pentru tine, astfel încât sa poti controla programul de livrare si alte informatii. Dupa utilizarea creditului, livrarile vor înceta. Poti decide sa adaugi o metoda de plata în contul tau daca vrei sa primesti în continuare flori de la noi.

Ofera flori

Cum pot oferi un buchet STUDIUM?

Poti oferi un buchet STUDIUM în doua moduri. O varianta este sa creezi un cont personal pentru destinatarul cadoului STUDIUM si apoi sa dezactivezi abonamentul dupa numarul de livrari dorit. A doua varianta este sa cumperi un card cadou. Plata va indica numarul de livrari dorit si acestea vor înceta dupa consumarea creditului. Poti comanda un card cadou aici.

Poti comanda un card cadou online – aceasta este varianta prietenoasa cu mediul pe care o recomandam. Sau poti comanda un card cadou în format fizic, pe care îl putem trimite direct destinatarului norocos.

Am comandat un card cadou, cand va fi trimis?

Vom trimite cardul cadou în decurs de 2 zile lucratoare, împreuna cu un mesaj personal, daca doresti acest lucru.

Cardul cadou pe care l-am comandat nu a ajuns. Cum trebuie sa procedez?

Încercam sa ne asiguram ca toate cardurile cadou ajung în decurs de 5 zile lucratoare. Daca nu s-a întâmplat asa, da-ne de veste.

Informatii generale

Cum pot contacta serviciul de relatii cu clientii?

Ne-am bucura sa primim vesti de la tine, asa ca lasa timiditatea deoparte! Ne poti contacta prin facebook messenger, telefonic sau prin e-mail.

Cat timp se vor pastra florile?

Ne straduim foarte tare sa îti oferim cele mai proaspete flori de fiecare data, data sa înfloreasca la tine acasa. Cu toate acestea, longevitatea florilor depinde cel mai mult de modalitatea în care le îngrijesti. Schimba apa cel putin o data la doua zile, scurteaza cozile când schimb apa si ai grija unde le asezi. Poti gasi sfaturi si informatii specifice pe conturile noastre de Facebook si Instagram ca sa te poti bucura de buchetele noastre mai mult timp!

Ce fel de vaza am nevoie? Pot lua vaza de la voi?

La prima livrare, poti comanda o vaza pentru buchetul tau. Daca ai o vaza speciala la care tii, este la fel de bine. Iata dimensiunile vazelor noastre, ca sa îti faci o idee despre ce vaza ai nevoie pentru fiecare tip de buchet:

Vaza mica are înaltimea de 18 cm, diametrul de 14 cm si gura are 10,5 cm.

Vaza mica are înaltimea de 25,4 cm, diametrul de 17 cm si gura are 9 cm.

Vaza mare are înaltimea de 32,5 cm, diametrul de 21 cm si gura are 11 cm.

Ai o intrebare la care nu ne-am gandit? Ne-am bucura sa iei legatura cu noi!

Facebook – scrie-ne pe Facebook. Raspundem in decurs de 2 ore

Suna-ne la (+40) 733 353 543 De luni pana vineri, de la 8:00 la 20:00.

Trimite-ne un e-mail la hello@studiumonflowers.com